Pomysły na prezent dla osoby ćwiczącej (18+).

Czołem!;) Dzisiaj luźny post. Doszliśmy do wniosku, że dla wielu z Was może okazać się pomocny. Przedstawiamy 18 pomysłów na prezent dla osoby ćwiczącej. Jeżeli coś wam przychodzi do głowy poszerzajcie tą listę w komentarzach. Zaczynamy!

3

 

1. Rękawice treningowe cena 25-60 zł

Standardowe, znane większości rękawice. Szczególnie polecamy te z wzmacniaczami nadgarstków.

2. Mata do ćwiczeń cena 20-200 zł

Dla komfortowego i bezpiecznego wykonywania ćwiczeń w domu.

3. Uchwyty do pompek cena 15-160 zł

Z uchwytami pompki stają się efektywniejsze. Pozwalają na właściwe rozciągnięcie mięśni klatki piersiowej podczas wykonywania.

4. Obciążniki na nadgarstki/nogi cena 20-100 zł

Doskonałe do treningu w domu lub terenie. Pomagają rozbudować mięśnie podczas treningu biegowego czy siłowego.

5. Piłka gimnastyczna 30-190 zł

Znakomicie nadaje się m.in do ćwiczeń ogólnorozwojowych, rozciągających, pilates, korekcji wad postawy. W internecie można znaleźć mnóstwo ćwiczeń. Świetny prezent dla ćwiczących w domu.

6. Skakanka 10-100 zł

Więcej o skakance przeczytacie w poście Nowa skakanka, czyli jak utrudnić sobie życie, kiedy już trochę skaczemy.

7. Odważnik kettlebell cena 30-300 zł

Myślę, że dla początkujących odważnik 5-10 kg byłby idealny.  Jednym odważnikiem można wykonać bardzo dużo efektywnych ćwiczeń. Ciekawe programy treningowe znajdziecie na YouTube. Potrafią mocno dać w kość.

8. Karnet na siłownię, zajęcia.

Może prezent w postaci karnetu zmotywuje bliską osobę do pójścia na siłownię lub zajęcia i będzie początkiem sportowej pasji.

9. Elastyczna taśma do ćwiczeń cena 15-35 zł

Elastyczna taśma stanowi doskonały przyrząd dla wszystkich ćwiczących w domu. Ćwiczenie z nią daje dużo nowych możliwości, szczególnie przydaje się przy treningu pośladków:)

10. Gripad cena ok. 50 zł

Nowość na polskim rynku. Ciekawa alternatywa dla rękawic treningowych. Gripad nie obejmuje całej ręki a głównie jej spód więc można raz na zawsze zażegnać problem nadmiernej potliwości rąk. Producent piszę, że produkt gwarantuje mocny chwyt i ochronę przed otarciami. Bardzo nam się spodobał i chyba sami go sobie zakupimy.

 

4

11. Smart shaker cena 30-40 zł

Doskonały prezent dla trenujących korzystających z suplementacji. Pojemniki przykręcane od spodu shakera umożliwiają zabranie ze sobą porcji białka czy witamin. Shakery te mają pojemność 400 ml.

12. Ręcznik treningowy cena 17-50 zł

Cena waha się w zależności od wymiarów. Korzystanie z ręcznika jest dużo bardziej komfortowe niż sięganie co chwile po ręczniki papierowe, dostępne na siłowniach.

13. Dobra książka 25-50 zł

Najlepiej dobrać do aktualnych zainteresowań ćwiczącego. Dość uniwersalnym rozwiązaniem jest kupienie książki o rozciąganiu. Jeżeli wiecie, że bliska wam osoba zaczęła jakiś nowy rodzaj treningu np. z kettlami albo poszukuje informacji na temat diety na pewno bardzo ucieszy się z książki o tym traktującej.

14. Przyrząd do ćwiczenia nadgarstków cena 15-60 zł / powerball cena 50-300 zł

Silne mięśnie pozwalają lepiej kontrolować ruchy dłoni i ich zakres. Mocne nadgarstki odgrywają bardzo istotną rolę przede wszystkim w tenisie, wspinaczce, street workoucie, sztukach walki i wielu innych.

 

5

15. Pulsometr cena 40-1200 zł

Szczególnie przydatny w terenie i podczas treningu siłowo-wytrzymałościowego w fitness klubie. Możliwość utrzymania pulsu na najlepszym dla naszych celów poziomie przynosi szybsze efekty i stanowi dodatkową motywację podczas treningu.

16. Torba treningowa  cena 35-200 zł

W konfrontacji z tym co chcemy zabrać na siłownie plecak często okazuje się za mały. Torby są wygodniejszej, jeśli musimy coś szybko wyciągnąć;)

17. Dziennik treningowy cena ok. 10 zł

Można wykonać samemu z pustego zeszytu lub zakupić z gotowymi rubrykami do wpisywania treningów, diety itd. Zajrzyjcie do „Monitorujemy postępy, rzeźbimy nogi. Jak to wygląda u mnie.”

18. Elektroniczna waga kuchenna cena 20-200 zł

Gwarantuje koniec problemów z odmierzaniem  „na oko” ilości ryżu, makaronu, płatków owsianych czy innych produktów i głowienia się, ile tak naprawdę gram tym razem się zjadło.

Liczymy na wasze dodatkowe pomysły. Zarówno my jak i wiele osób będziemy mogli z nich skorzystać.

POZDRAWIAMY!

A&L

23 Comments
  • Ania
    Maj 22, 2014

    Jeszcze może naramienny pokrowiec na telefon, ubrania do ćwiczeń czy tzw nerka zapinana w pasie na dokumenty czy klucze, przydatna w czasie joggingu 🙂

    • Lucky
      Lucky
      Maj 22, 2014

      Bardzo przydatne rzeczy a jednak wyleciały nam z głowy 🙂 Dzięki! Ściskamy A&L

    • ppp
      Maj 24, 2014

      Tak, tak :). Ja mam taką mini-nerkę, akurat na telefon, dokumenty i klucze, bardzo ułatwia życie biegacza :). Dodatkowo moja nerka ma pas umożliwiający podczepienie bidonów na rzepy, ale z tej opcji akurat bardzo rzadko korzystam.
      Podstawowym sprzętem dla mnie jest duża piłka do fitnessu, regulowane hantle, buty biegowe, mam też stepper (używam prawie zawsze w czasie rozgrzewki), ale praktycznie każdy sportowy gadżet by mnie ucieszył :).

  • asiula
    Maj 22, 2014

    Ją bym jeszcze dodała wygodne słuchawki, MP3 czy iPAD do słuchania muzyki w trakcie treningu

  • Rosaline
    Maj 24, 2014

    Ja ma takie pytanie do Was, jakiego izolatu używacie? Alinka pisała kiedyś tam na alinarose o jakimś waniliowym? Dziękuję za odpowiedź 🙂 Uwielbiam Waszego bloga :*

    • Lucky
      Lucky
      Maj 24, 2014

      Cześć Rosaline:) Aktualnie czasem dodajemy my protein impact whey isolate waniliowy lub olimp pure whey isolate 95 waniliowy.

      • Asia
        Maj 24, 2014

        Dziękuję za odpowiedź 😀

  • Asia
    Maj 24, 2014

    Alinko ja odnośnie jedzenia 😛 Powiedz mi czy dalej ograniczasz przetwory mleczne? Bo niestety mam problem z dziennym zapotrzebowaniem na wapń i witaminę D 3, po prostu jem ich za mało :<

  • dorxxx
    Maj 26, 2014

    hej 🙂 moglibyscie polecic mi dobre buty do biegania? dodam , ze zaczynam i nie chce nabawic sie kontuzji przez bieganie w tenisowkach 🙂 bede biegac do asfalcie lub drodze 🙂 mam 18 lat i chce zeby mi troche posluzyly i nie kosztowaly wiecej niz 130-150 zl 🙂 dziekuje za odp:*

    • ppp
      Maj 27, 2014

      A ile ważysz, jak intensywnie i często masz zamiar biegać? Jakie jest Twoje doświadczenie ze sportem? Masz problemy zdrowotne?
      Biegam w najtańszych butach z Decathlona, u mnie sprawdzają się świetnie, właśnie mam trzecią parę. Ale nie mam żadnych specjalnych potrzeb czy problemów zdrowotnych, więc nie dla każdego mogą być dobre. W przypadku np. osób z nadwagą albo z tendencją do problemów ze stawami pewnie lepiej dobrać buty w specjalistycznym sklepie.

      • drxxx
        Maj 27, 2014

        waże mało, 53 najwyżej , dawno się nie ważyłam 🙂 sto siedemdziesiąt cm 🙂 nie mam problemow zdrowotnych , kiedyś startowałam w zawodach szzkolnych . chciałabym biegać 5-6 razy w tyg. po 30-50 minut 🙂 zastanawiałam się właśnie nam butami kalenji, ale nie wiem jaki model 🙂

      • ppp
        Maj 28, 2014

        W takim razie myślę, że mogę polecić Kalenji :). Mam najtańszy model, inne pewnie też są ok (generalnie na trwałość obuwia z Decathlona nie narzekam). Co prawda moją opinię opieram głównie na poprzednim wzorze, który kupiłam dwa razy, w nowych, dostępnych od jakiegoś czasu, biegam od niedawna i raczej rekreacyjnie, ale na razie nie mam żadnych zastrzeżeń.
        Czytałam też dużo dobrego na temat butów biegowych z Lidla, akurat chyba mają być dostępne. Np. tutaj jedna recenzja:
        http://www.runtheworld.pl/2013/07/jak-sie-biega-w-butach-z-lidla-test.html
        ale na temat tych butów można znaleźć sporo informacji.
        No i na początek polecam nie częściej, niż 3 treningi w tygodniu, ale to pewnie wiesz :).
        Miłej zabawy!

  • cui
    Maj 27, 2014

    Słuchajcie, opłaca się ćwiczyć callanetics godzinkę 5x w tygodniu, do tego 2-3 razy w tyg pół godziny cardio i trochę ćwiczeń siłowych (czasem coś na nogi z ciężarami, 2-3 razy w tyg również), czy lepiej się skupiać po prostu na siłowych a callaneticsu nie robić? Jestem już szczupłą osobą, mam niską wagę, ale chciałabym zrzucić z bioder, nóg, może trochę talii i uwidocznić trochę mięśnie.

  • magda
    Maj 27, 2014

    Czytanie komentarzy na smartphonach to istna mordęga! 😀

  • Banana
    Maj 28, 2014

    Cześć, A. i L.!
    Czy wiecie, gdzie w Krakowie można nabyć drogą kupna piłkę lekarską?
    Banana

  • domi
    Maj 28, 2014

    Proszę Was bardzo o pomoc. Zawsze byłam drobna z szybką przemianą materii. Od zeszłego roku ćwiczę siłowo, czasem dorzucam cardio. Udało mi się zdobyć kilka kg mięśni i wszystko byłoby super gdyby nie brzuch… Mimo, że stosuję zbilansowaną dietę i spadł mi poziom tkanki tłuszczowej (mam 14-15 %) wygląda tragicznie 🙁 w ogóle nie widać zarysu mięsni i mam taką małą oponkę 🙁 co robić żeby odkryć te mięśnie? żeby pozbyć się tej nieszczęsnej oponki?

    • ppp
      Maj 29, 2014

      Według niektórych taki brzuszek może być spowodowany stałym, wysokim poziomem kortyzolu – hormonu stresu. Niekoniecznie musi to być stres rozumiany jako np. problemy w pracy lub w życiu osobistym. Stresorami dla organizmu może być też zbyt duża dawka wysiłku w połączeniu z niedopasowaną dietą. To, oczywiście, jedno z możliwych wytłumaczeń.

      • domi
        Maj 29, 2014

        Dziękuję za odpowiedź. Diete jak mówiłam obecnie mam naprawdę dobrze zbilansowaną ( na początku ćwiczeń mogło bywać różnie). Ale spróbuję jakoś obniżyć poziom kortyzolu, może to jakoś pomoże. Czy domowe sposoby mogą pomóc? Jakie mogą być inne przyczyny takiego bamberka? Nigdzie indziej mi się ten tłuszcz tak nie zebrał jak na tym brzuchu, sama nie wiem czy to wałeczek bardziej z tłuszczu czy z jakiegoś takiego „napuchnięcia”

      • Lucky
        Lucky
        Maj 29, 2014

        Czasami również własnie z powodu negatywnego oddziaływania kortyzolu trening aerobowy nie przynosi oczekiwanych efektów ponieważ podczas wykonywania go wydziela się właśnie ten hormon. Najlepszym sposobem na zniwelowanie negatywnego działania kortyzolu jest włączenie do aerobów treningu siłowego. Spowoduje on pobudzenie wydzielania hormonu wzrostu a co za tym idzie zminimalizowania negatywnego oddziaływania kortyzolu na nasz organizm. Dzięki temu redukcja tkanki tłuszczowej będzie maksymalnie efektywna! 🙂

      • Lucky
        Lucky
        Maj 29, 2014

        Wielkie dzięki „ppp” za trafne odpowiedzi i pomoc w komentarzach:)

  • Marta
    Listopad 22, 2015

    To co kupimy zależy również od tego jakimi funduszami dysponujemy. Może warto kupić „wspólny” prezent? Np http://www.e-insportline.pl/2228/orbitrek-trenazer-orlando
    Zadowoli i jego i ją:)

  • Karolina
    Grudzień 11, 2015

    Przez to 18+ w tytule myślałam, że to będą jakieś sprzęty do nieco innego treningu ;-P pozdrawiam 🙂

    • Lucky
      Lucky
      Grudzień 29, 2015

      Hehe to tylko mój niecny zabieg marketingowy ;D