M jak micha.

9 Permalink 5

 

Dzisiaj super proste i bardzo smaczne danie które najczęściej gości na naszych talerzach.. Mięso solo przejada mi się bardzo szybko, więc staram się łączyć je z warzywami i kaszami, które wprost uwielbiam.

Pomysł na takie połączenie podsunęły mi ‚sałatki’ jakich próbowaliśmy na wakacjach, a mój mix wzbogaciłam właśnie o mięso.

Oprócz kurczaka mamy tutaj paprykę, cebulę, cukinię i suszone pomidory.  Właśnie pomidory pokrojone w paski dodaję do mięsa kiedy tylko trochę się przysmaży, później dokładając cebulę i paprykę, na samym końcu dorzucam jeszcze cukinie.

Zwykle dodaję jeszcze około 100g kaszy i tutaj przetestowałam już wszystkie możliwe opcje. Najbardziej lubię jaglaną, gryczaną i quinoę.  Z każdą danie smakuje tak samo dobrze.  Taka ilość wystarczy na 3 posiłki i póki co jeszcze mi się nie znudziła;).

 

 

git

fit543

 

 

Niestety na razie mam przymusową przerwę w treningach bo złapało mnie przeziębienie. Dlatego dzisiaj pewnie skorzystam z pomocy piłki i trochę popracuje nad brzuchem oraz całym ciałem. Mam nadzieję że uda mi się już jutro zrobić plecy, z którymi ‚zalegam’ parę dni;).

Nie wiem czy Wy też tak macie, u mnie każda wymuszona przerwa od ruchu wręcz męczy… Jednak staram się by w ciągu tygodnia znaleźć czas na regularny ‚reset’ i czas na siłowni.  Chorować nie znoszę ale swoje muszę przeleżeć  by nabrać sił i  jakoś się pozbierać. Razem z Luckym czekamy też na to, by Ozon w Galerii Krakowskiej zmienił się w Platinium, bo być może uda nam się wtedy wprowadzić poranne treningi zamiast wieczornych.

Zobaczymy czy uda mi się przestawić, bo rano zdecydowanie trudniej wykrzesać z siebie tak dużo zapału co w połowie dnia lub pod jego koniec.  Nie jestem nocnym markiem ale 18-19 to zwykle moja ulubiona pora na trening, choć zdarza nam się zaczynać później i kończyć około 22-23.

Jesteśmy ciekawi czy ktoś z Was preferuje poranne treningi:)

 

pozdrawiamy,

 

A&L


jhhh

 

 

9 Comments
  • Sandra
    Wrzesień 20, 2014

    Bardzo fajny pomysł, ale ja do kaszy jaglanej nie mogę się przekonać 🙂 Przepis na michę, którą ja robię najczęściej: kasza gryczana, kurczak, papryka, kukurydza i cukinia. Najlepiej smakuje na zimno, więc to moje sztandarowe danie na lunch w pracy 🙂

    • Alina Rose
      Alina Rose
      Wrzesień 21, 2014

      Wypróbuję:))

  • Justyna
    Wrzesień 20, 2014

    Ja od maja robię treningu o 6 rano. Nie jest łatwo wstać, ale potem jestem zadowolona, że mam wolne popołudnie i jest czas…przygotowywać posiłki w pojemniki na kolejne dni 😀
    Zaczęłam chodzić rano, bo niestety nie zawsze udaje mi się wyjść z pracy o 17 i często przez to odpuszczałam, bo wracałam bardzo późno do domu. Na razie zostaję przy takim systemie i polecam, chodzę na osiedlową siłownią, która jest praktycznie pusta o tej porze i super się ćwiczy 🙂 niestety, w okolicach typowo biurowych, siłownie o tej porze są zapchane (a przynajmniej w Wawie).

    Pozdrawiam,
    Justyna

    • Alina Rose
      Alina Rose
      Wrzesień 21, 2014

      Wow, podziwiam i trzymam kciuki:)) Takie samozaparcie na pewno przełoży się na efekty:D

  • Zula
    Wrzesień 21, 2014

    Dobry przepis, dzieki ze sie podzieliliscie.
    Ja jadam mieso tylko 1-2 w tygodniu, wiec zamiast niego daje do mojej potrawy z kaszy jaglanej tofu albo tempeh pokrojone w kostke. W Polsce macie bardzo smaczna alternatywe dla miesa – steki stojowe (tu w USA niestety nie mozna ich dostac:-((
    Quionoa jest smakowita i ma sporo bialka – staramy sie ja jesc jak najczesciej (maz w ogole nie je miesa).
    Bede wdzieczna za jeszcze wiecej przepisow z kasza jaglana badz innych. Pozdrawiam

  • Asia
    Wrzesień 24, 2014

    Tak, ćwiczę przed praca, bo nigdy nie wiem, o której skończę. I po zazwyczaj mam ochotę tylko do domu 🙂

  • Wasyl
    Wrzesień 25, 2014

    Wygląda fajnie:) Ja też wypróbuję.

  • Marzena
    Październik 12, 2014

    Wygląda pysznie, na pewno wypróbuję! Czy możesz mi Alinko powiedzieć czego uzywacie do smażenia? Pozdrawiam Was serdecznie!

  • K.
    Listopad 10, 2015

    Hej, ale jakie proporcje?! Odpisz 🙂